Παρασκευή, Νοεμβρίου 18, 2011

► ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

Θεωρώ ότι για τον καλλιτέχνη τρόπος έκφρασης και επικοινωνίας με το
κοινό δεν είναι μόνο η τέχνη, αλλά όλα τα πράγματα που περιφέρονται
γύρω του.

Ένα από αυτά είναι η τεχνολογία.

Ανέκαθεν είχα μια “ερωτική” σχέση μαζί της και αφού πάντα αναρωτιόμουνα αν είμαι ο λάθος άνθρωπος σε σωστό κόσμο ή ο σωστός άνθρωπος σε λάθος κόσμο, αποφάσισα να κάνω το blog έτσι ώστε εκτός από την επικοινωνία με τους χρήστες μου, να μπορώ να μοιράζομαι τις σκέψεις μου, τους προβληματισμούς μου και τα συναισθήματά μου, σε κάθε τι που μας κάνει να πονάμε ή να χαμογελάμε.

Ειδικά σ’ αυτούς τους δύσκολους και επίπονους καιρούς που όλα γύρω μας βρίσκονται στο απόλυτο μηδέν. Ο καλλιτέχνης έχει υποχρέωση να βρίσκεται εκεί.

——————————————————————————–

Δημοσίευμα στο typologos.com

——————————————————————————–


Ιωάννα
Ιωάννα

Γειά σας! Ελπίζω να βρείτε έμπνευση από τις συνταγές μου, τις diy δημιουργίες διακόσμησης και οργάνωσης σπιτιού. Τα σχόλιά σας είναι πάντα ευπρόσδεκτα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου