Πέμπτη, Ιουνίου 14, 2012

Διακόσμηση σε Μικρή βεράντα? Κι όμως γίνεται ! Απολαύστε την σαν να είναι ένα μικρό σαλονάκι!



Σήμερα θα σας δείξω κάποιες ιδέες μου που εφάρμοσα στη δική μου βεράντα έτσι ώστε τώρα που βρισκόμαστε στο καλοκαιράκι να μπορώ να την απολαμβάνω μαζί με τα αγαπημένα μου πρόσωπα .

update

Χμ....Με την βεράντα έχω ένα μικρό προβληματάκι......ακόμα δεν έχω αποφασίσει το τελικό αποτέλεσμα.....μια ιδέα πάντως είναι αυτή......


2016...













2013....






2012.....



Ιωάννα
Ιωάννα

Γειά σας! Ελπίζω να βρείτε έμπνευση από τις συνταγές μου, τις diy δημιουργίες διακόσμησης και οργάνωσης σπιτιού. Τα σχόλιά σας είναι πάντα ευπρόσδεκτα!

2 σχόλια:

  1. Kαλημερα ...Ιωαννα ..μουδωσες ιδεες ...stella mia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υποθέτοντας ότι η επιλογή για τον συνδυασμό των υφασμάτων,ειδικά στα χρώματα,έγινε με βασικό κριτήριο την εσωτερική διακόσμηση ώστε η βεράντα να αποτελεί προέκταση του εσωτερικού χώρου του σπιτιού,είναι πολύ ωραία η πρόταση με έξυπνες ιδέες από στιλιστική άποψη αλλά και από τη πρακτική μεριά για ένα διαμέρισμα στη πόλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή