Παρασκευή, Δεκεμβρίου 29, 2017

Αποχαιρετώντας το 2017, προσμένοντας το 2018

2017 φεύγει, 2018 έρχεται

Με πολλή αγάπη αποχαιρετώ το 2017 και με λαχτάρα προσμένω το 2018 που έρχεται σε λίγες ημέρες!

Ένα 2017 με τις πολύ μεγάλες δυσκολίες, τις αναποδιές, τις στεναχώριες, τις αγωνίες, τους φόβους, ΑΛΛΑ κι ένα 2017 γεμάτο αυτοκριτική, αυτογνωσία, πίστη, δύναμη, ενέργεια και δημιουργία, που με κράτησαν όρθια και δεν κατέρρευσα.

Το σημαντικότερο απ΄όλα είναι ότι μου χάρισε απλόχερα ΥΓΕΙΑ όχι μόνο σε εμένα αλλά σε όλη την οικογένειά μου.

Λίγο πριν φύγει, μου έκανε ένα ανέλπιστο, αλλά πολυπόθητο δώρο. Δεν υπήρχε καλύτερος τρόπος για να μου πει και να του πω «αντίο»!

Δεν μου λείπει πια τίποτα. Νιώθω τόσο γεμάτη, τόσο ευτυχισμένη, τόσο ζωντανή!

Προσμένω με λαχτάρα το 2018 και η μόνη προσωπική ευχή, είναι να με αφήσει να κρατήσω όλα αυτά που μου χάρισε το 2017!

Αντίο 2017…..θα σε θυμάμαι με αγάπη!

Σε όλους εσάς τους αγαπημένους μου αναγνώστες, σας εύχομαι μέσα από την καρδιά μου ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ, ΥΓΕΙΑ, ΠΙΣΤΗ, ΑΓΑΠΗ, ΕΡΓΑΣΙΑ, ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ, ΣΥΝΤΡΟΦΙΚΟΤΗΤΑ, ΟΜΟΡΦΕΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ, ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ, ΓΑΛΗΝΗ ΚΑΙ ΗΡΕΜΙΑ!

Σας φιλώ



Ιωάννα
Ιωάννα

Γειά σας! Ελπίζω να βρείτε έμπνευση από τις συνταγές μου, τις diy δημιουργίες διακόσμησης και οργάνωσης σπιτιού. Τα σχόλιά σας είναι πάντα ευπρόσδεκτα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου