Τρίτη, Ιουνίου 19, 2018

Milkshake με μπανάνα χωρίς παγωτό

Milkshake μπανάνα στο ποτήρι

Έχω ιδιαίτερη αδυναμία στα milkshake αλλά το πρόβλημά μου είναι ότι πιάνω συνέχεια τον εαυτό μου να προσπαθεί να βρει λύση ώστε να μπορώ να έχω ένα πετυχημένο milkshake χωρίς να είμαι υποχρεωμένη να προσθέσω στη συνταγή παγωτό.

΄Οχι ότι δεν μου αρέσει το milkshake με παγωτό, αλλά δεν υπάρχει πάντα ένα δοχείο παγωτού μέσα στην κατάψυξη. Θα αγοράσω παγωτό όταν ξέρω ότι την τάδε ημέρα θα φτιάξω milkshake για όλους στο σπίτι. ΄Ελα όμως που εγώ θέλω να πίνω το milkshake μου σχεδόν κάθε πρωί! Ε.....δεν γίνεται να αγοράζω ή να φτιάχνω παγωτό συνέχεια. Υποψιάζομαι ότι αυτό συμβαίνει σε αρκετούς από εσάς.

Η τεμπελιά μου να βγω έξω να αγοράζω συνέχεια παγωτό ή να κάθομαι να το φτιάχνω από την προηγούμενη μέρα (ειδικά όταν έχω δύσκολη ημέρα στη δουλειά), με έκανε να ψάχνω να βρω τρόπους ώστε να φτιάχνω milkshake χωρίς παγωτό.

Βασική συνταγή για Milkshake

Το milkshake χωρίς παγωτό απαιτεί γάλα, ζάχαρη και παγάκια. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μόνο γάλα και ζάχαρη, αλλά προσθέτοντας πάγο, θα δώσετε "πάχος" σε ένα milkshake.

Υλικά :

12 παγάκια
2 κούπες γάλα
1/3 κούπα ζάχαρη
2-3 σταγόνες εκχύλισμα βανίλιας

Οδηγίες :

Ανακατέψτε καλά τον πάγο, το γάλα, τη ζάχαρη και το εκχύλισμα βανίλιας, σε ένα μπλέντερ.
Προσθέσετε φρούτα ή μούρα. Φρέσκα ή παγωμένα θα είναι τέλεια. Τα φρούτα και τα μούρα βελτιώνουν το σώμα, το πάχος και τη γεύση του milkshake.

Milkshake μπανάνα στο ποτήρι με καλαμάκι

Ένας άλλος τρόπος για να αποκτήσετε το σώμα και τη συνάφεια που είναι χαρακτηριστικό ενός milkshake με παγωτό είναι να προσθέσετε μπανάνες.

Βασικό milkshake με μπανάνες


Υλικά για 2 milkshake :

3 μπανάνες
2 κούπες φρέσκο γάλα
1 κουταλιά της σούπας μέλι

Οδηγίες

Ξεφλουδίστε τις μπανάνες. Κόψτε σε κομμάτια, προσθέστε γάλα και ανακατέψτε σε υψηλή ταχύτητα στο μπλεντερ για περίπου 15 δευτερόλεπτα.

Προσθέστε μέλι και συνεχίστε να ανακατεύετε μέχρι να ομαλοποιηθεί το μίγμα.

Milkshake μπανάνα στο ποτήρι

Milkshake μπανάνα στο ποτήρι

Milkshake μπανάνα στο ποτήρι

Milkshake μπανάνα στο ποτήρι


logo-sign-ioannasblog



Ιωάννα
Ιωάννα

Γειά σας! Ελπίζω να βρείτε έμπνευση από τις συνταγές μου, τις diy δημιουργίες διακόσμησης και οργάνωσης σπιτιού. Τα σχόλιά σας είναι πάντα ευπρόσδεκτα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου