Τρίτη, Μαρτίου 19, 2013

Διακόσμηση στο χωλ και τους χώρους εισόδου


Οταν το χωλ του σπιτιού μας και γενικά ο χώρος υποδοχής, ο χώρος εισόδου είναι μικρός έχουμε πρόβλημα....! Πώς να διακοσμηθεί έτσι ώστε μπαίνοντας μέσα να έχουμε αυτή την αίσθηση..."ω ναι έφτασα σπίτι μου home sweet home!!!!"

Ο χώρος εισόδου παίζει σημαντικό ρόλο σε μας, στους επισκέπτες μας (αφού είναι το πρώτο μέρος που βλέπουν μόλις μπαίνουν σπίτι μας, άρα θα πρέπει να νοιώσουν ασφάλεια, ζεστασιά) και φυσικά θα πρέπει να είναι διακοσμημένος στο ύφος που έχουμε και το υπόλοιπο σπίτι για να υπάρχει αρμονία.

Δεν ξέρω αν αυτά που σας γράφω είναι κανόνες διακόσμησης (δεν είμαι διακοσμήτρια και δεν έχω ειδικές γνώσεις) είναι προσωπική μου άποψη και δικό μου συναίσθημα το πώς αισθάνομαι γενικά τον χώρο του σπιτιού.

Θα σας δείξω λοιπόν πώς έφτιαξα τον δικό μου χώρο, το μικρό χωλ που έχω. Αυτό που πρόσεξα είναι αυτό που είπα παραπάνω , δηλαδή να είναι εναρμονισμένος με το ύφος του υπόλοιπου σπιτιού. Κι αν σας αρέσει........πάρτε ιδέες :):):)

Δεν έχει τελειώσει ακόμα, έχουν μείνει κάποιες λεπτομέριες, θα γίνει update όταν τελειοποιηθεί.

Να με συγχωρείτε βέβαια για την κακή ποιότητα των φωτογραφιών αλλά δεν τα πολυκαταφέρνω γενικά με τη φωτογραφία.

πριν....


μετά....























Ιωάννα
Ιωάννα

Γειά σας! Ελπίζω να βρείτε έμπνευση από τις συνταγές μου, τις diy δημιουργίες διακόσμησης και οργάνωσης σπιτιού. Τα σχόλιά σας είναι πάντα ευπρόσδεκτα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου